tungur troti

Friss topikok

  • Kenszei: Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-) (2007.12.27. 14:47) Boldog Karácsonyt!!
  • Lüki: Danikám azt ugye tudod, hogy minél tovább húzod a hazaérkezésedet annál mocskosabban be fogunk mar... (2007.12.13. 20:38)
  • mester: Ahhoz képest, hogy bekötötted a netet, keveset vagy... (2007.11.07. 19:20) KÉPEK
  • mester: Nahálisten:) megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast? ha van neted otthon, akkor: ve... (2007.10.31. 12:46)
  • cinatra: persze ismerem én ezt. úgy nem iszol, ahogy a mester nem cigizik. amúgy vannak jó borok mindenhonn... (2007.10.31. 03:23)

Linkblog

HTML

2007.09.17. 13:53 | cinatra | 9 komment

 

Koppenhága

Fél nap alatt persze nem fogok megismerni egy várost, de azért sikerült eljutnom pár helyre. A belvárost bejártam, nem volt túl izgalmas. Budapesthez képest kisvárosnak tűnik. (lehet, hogy az is) Ami zavart, hogy baromira steril minden. Nincsen kosz meg szemét, nincsenek hajléktalanok. Viszont van sok bevándorló: kínai, afrikai, török. De a jobbik fajtából. ami nagyon tetszett, az a sok biciklis. Itt nem csak a fiatalok és a csóró vidékiek járnak biciklivel. Egy csomó öltönyös ránézésre is jómódú ember kerekezik. Pedig biztos, hogy van otthon egy Volvoja, csak itt kicsit másképp gondolkoznak. Nem sokon múlott, hogy baleset érjen pont emiatt. Leszálltam a buszról(ami a reptérről vitt a szállásomig több mint 1500ft.értL)és elindultam a járdán, mikor hatalmas csengetéssel a hátam mögött feltűnt egy 20 fős biciklis brigád. mint kiderült ez a bicikli út volt. Szóval van az úttest, van a bicikli út és van a járda. ez mindenhol így van a városba. Mindenki a sajátján közlekedik,ja és rendes padka választja el egymástól a különböző utakat. Este 8kor érkeztem Cristianiába. Ez az ún. hippinegyed. Szinte a belvárosban képzeljetek el egy külön kis városkát. Itt tényleg nagyon durva arcok voltak. mikor beléptem a kapun, szembe jött velem egy fickó, aki kb. a Berci és a Pajesz keveréke volt, és egy babakocsit tolt. a babakocsi tele kacattal, a mókus bőrdzsekiére egy dán zászló volt varrva, és tele volt a pofája piercingel. Közben Karlsberget vedelt és büfögött. JA és ránázésre 70 éves lehetett. Amúgy Koppenhága nem túl izgalmas hely, sőt szerintem kifejezetten unalmas.

Megérkezés

Kisebb meglepetés ért a repülőn, mikor a kapitány bemondta, hogy három és fél óra az út. Nem is értem, hogy otthon mér nem gondoltam arra, hogy időeltolódás van. Reykjavikban két órával korábban van, mint otthon. A fickó, aki mellettem ült, 6 fél dekás konyakot és 3 sört vert be az arcába. Olyan szeszszag volt, majdnem okádtam. Legalább megkínálhatott volna. kapja be.

Tábor

mikor megérkezett az  összes önkéntes felraktak minket egy buszra. Izland déli részén volt a szállás a semmi közepén. Csak lovak és birkák voltak rajtunk kívül, de gyönyörű helyekre vittek minket. Majd a képeken meglátjátok. Szóval 23 önkéntes 15 különböző országból. Sok német és francia, meg egyéb európai, plusz kenyai, ghánai,nigériai, texasi. A tábor egy hetes volt, és szörnyen fárasztó. Kibaszott workshopok,meg  hülye játékok. Az utolsó pár nap viszont hasznos volt: előadások, filmvetítések és sok kirándulás.

Lakás

Kb. 20 perc gyalog a belváros, 5en vagyunk, 3 szobában. Minden Ikea, de viszonylag jó állapotban van. Egy háromszintes ház alagsora, de vannak ablakok. Egy francia srác a szobatársam, van még egy magyar lány, meg a texasi srác, meg egy német arc. Elég jó kis brigád. A cowboyal meg a német sráccal sokat baromkodunk. Mind a kettő zenész gyerek. Bredy dobol, Gero gitározik, zongorázik, meg dobol. Mickaelt, a szobatársamat még nem ismerem annyira, de jó arcnak tűnik. a magyar lány is jó fej, Lucának hívják. (Nem szabadulok a Lucáktól.)Jót nevettem mikor bemutatkoztunk. Luca pedig tetováló. szóval jó kis R’n’R brigád jött össze.

most 09.15. szombat

ez az első szabad napom mióta itt vagyok. vége a tábornak, szabad az egész hétvégem, sőt még a hétfő is. KAFA!!  Annyi mindenről írhatnék, de majd szép sorban. Most inkább arról, hogy mit nem csináltam mióta itt vagyok. Nem szívtam el napi 5 szál ciginél többet. Nem ittam szinte semmi alkoholt(az eddigi fogyasztásom: 5sör, 1dl Vodka, 1dl Brennivin-izlandi köménypálesz)és ezt osszátok el 11 napra. Botrányos. Na de a ma este!! Ma minden megváltozik, mert elhatároztuk, hogy változtatunk az életünkön, és piszokul bemarunk. Egy-két óra és neki is állunk. Baromi drága minden egy doboz sör 200kr a boltban, kocsmában 6-700kr. Egy üveg vodka 4000kr. Ma voltam kabátot nézni, 15000kr alatt nem láttam egyet sem. Ja, egy korona 3 forint. Vicces mert nagyjából minden annyi mint otthon, csak meg kell szorozni hárommal. végül: még nem ettem egy igazán jót. Szörnyű kaják voltak a táborban, csomó zöldség, kevés hús, ja és a legtöbb kaját hidegen ettük. Az utolsó előtti nap elvittek minket egy ún  „Viking vacsorára”.Gondoltam végre jól telezabálom magam, merthát a vikingek csak nem kenyeret és salátát ettek. Hát nem, a vikingek izlandon zöldséglevest ettek három kisujjnyi hússal és kenyérrel. Basszák meg a vikingek. Most is dühös vagyok, ha rá gondolok. Micsoda kibaszás. Nem akarom elhinni, hogy tényleg ez a leves a tradicionális viking kaja. Nem értem, hogy gondolták a szervezők, pedig ezt nem ők fizették, hanem az EU. Na mindegy. Ma vettem a boltban egy óriás pizzát, amit most meg is eszek gyorsan. Tradicionális izlandi pizza, sonkás-szalámis J.

A bejegyzés trackback címe:

https://tungurtroti.blog.hu/api/trackback/id/tr69167741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisluca · http://nemtudomiez 2007.09.17. 17:43:52

Először: Danikám fingomnincs mi az az URL. mindegy.

Másodszor: Leszarom koppenhágát,izlandot, hogy nem iszol, a cigi meg a kaja sem érdekel, DE Lucának mi a monogramja? kicsi vagy nagy? szőke vagy barna? MARADOK KISLUCA??? ;)

ja! meg tudom miért van gyep a házakon, képzeld előkerült egy előadáson (a kép amit nézegettünk györökön),lírai az indok: egyedül a hőszigetelés miatt.

meg igazán leírhatnád, hogy van izlandiul az, hogy "Öreg Wan rizst eszik"

És ugye szeretsz, írtam ilyen kommentet, mert ugye megkértél rá minket,igazán szófogadó vagyok, bár gyülölöm az ilyesmit.

Utoljára: Én most is be vagyok baszva. (de csak az ihlet miat;)
hehe

mester 2007.09.17. 20:43:02

na rockandroll!

izland rulez. itt az év utolsó meleg napja van, a háttérben a szokásos böszme pécsi tüntetőkkel. képek lesznek?

van vmi netes izlandi újság, angol nyelven. izland times, v ilyesmi?

A szoctámod szerdán adom le, de megint kavarások vannak-nem aggasztalak.

jó hallani felőled, ha megadod címed, küldünk húst, cigit, alkoholt:):):):)

még egy érdekesség: perelni akarnak(jobban mondva hollósi dánielt) e miatt azenboltom.blog.hu, és az univot is:):):)
áll a bál.

no, mindenki csókoltat.
megállt az élet nélküled:)

petti 2007.09.18. 10:21:44

Hát Dániel elvtárs ugy kell aztat. fejlődés van, antialkoholizmus, tiszta tüdőpólusok, és vegetarianizmus( nem mellesleg olyan rostosat szarsz mint annó a vikingek)
Az új albi elégggé jó! volt bevezető party, bár furcsa volt, mert nem táncolt senki meztelenül birkával a hóna alatt! Üdvözlödik veled mindenki (legalábbis gondolom) zolibercistb. meg én is...

Kenszei · http://www.pecsiborozo.hu/ 2007.09.18. 11:00:11

Nem is tűnt fel,hogy nem wagy itt:-)Najóh egy kicsit.Remélem befagy a lukad,Mestert meg lecsukják:-)A fű hőszigetel meg azon legelnek az állatok is.Most nemtudok többet írni mer nagyon meghatódtam...:-))

László 2007.09.18. 11:54:23

Nézd Dani! Szesztesók vagyunk. Nem tűrhetem, hogy én imitt szeszelek, te meg ottan nem. Azonnal küld egy címet és küldünk szeszt.....

Lüki 2007.09.18. 13:12:52

Mauniiiiiiiiiiiiiii !!!!!!
Majd küldök oda gorillákat meg pitbull kutyákat hogy adjanak neked szeszt. :D
Apropó ha találsz izlandi birkákat akkor csak bátran menj oda hozájuk ne féltsd az életed és vakard a kecskeszart a cipődről egy hónapig helyettem is :)
Csókoltatlak

tamasberci 2007.09.21. 15:37:52

Jóreggelt!

Most jöttem csak rá, hogy te tulajdonképpen telelni mentél izlandra... pfhhh..., igazán választhattál volna valamit a karib-tengeren... na mindegy. Örülök, hogy ilyen multikulti-internacionalitásba fordult szerény életed, kell is a változatosság, nem lehet mindig csak inni:). Tekintsd ezt úgy, mint egy új élet lehetőségét(...) Na puszi a pocidra!

giasway 2007.09.24. 18:39:26

én mindig megmondtam, hogy lusta a szentem, dehát mindig tiltakozik...na jó..télleg lehetnél egy kicsit aktívabb bébi!

PAJCSI 2007.09.24. 19:18:34

Csajok!! Milynek?? Nagyon fel vannak öltözve stb? Helyzetjelentést akarok!
süti beállítások módosítása