tungur troti

Friss topikok

  • Kenszei: Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-) (2007.12.27. 14:47) Boldog Karácsonyt!!
  • Lüki: Danikám azt ugye tudod, hogy minél tovább húzod a hazaérkezésedet annál mocskosabban be fogunk mar... (2007.12.13. 20:38)
  • mester: Ahhoz képest, hogy bekötötted a netet, keveset vagy... (2007.11.07. 19:20) KÉPEK
  • mester: Nahálisten:) megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast? ha van neted otthon, akkor: ve... (2007.10.31. 12:46)
  • cinatra: persze ismerem én ezt. úgy nem iszol, ahogy a mester nem cigizik. amúgy vannak jó borok mindenhonn... (2007.10.31. 03:23)

Linkblog

HTML

2007.10.15. 12:54 | cinatra | 4 komment

Na, megjelent a kepem az ujsagban, tenyleg egy egesz oldal, pulsz egy idezet amit a riporter csajnak mondtam, valami olyasmi, hogy valami ujat akartam csinalni, kihivasra vagytam azert jottem izlandra. Ilyen sablonos ize. Amugy ez egyfajta reklam a vöröskeresztnek, ahol dolgozom. (velem akarjak a hirnevuket fenntartani :) - meg viccnek is rossz. szoval kivagom es kuldom haza, megprobalok tobbet is szerezni, hogy szombathelyre, pestre es pecsre is tudjak kuldeni. addig is meg tudjatok nezni a http://www.redcross.is/ linken.

csocsi!

A bejegyzés trackback címe:

https://tungurtroti.blog.hu/api/trackback/id/tr29196721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mester · http://azenboltom.blog.hu 2007.10.15. 18:42:37

Legyünk őszinték:
megmentetted az izlandi redcross becsületét...
a leggázabb a nyominger diszpécser srác, hát az üt mindent! a kurva életbe:)
bár a pink harisnáy-pipi:)
az a házatok a háttérben?
baszki...

a fotó kurva jó-the man of the year...

ja, letöltöttem az újságot pdfben, szóval akinek kell:)

de szerintem ide is be tudod linkelni!

z

gia 2007.10.15. 19:47:57

iszonytató mocskos a cipőd öcsi, viszont szemtelenül gyönyörű vagy, te kis adonisz :)

dani 2007.10.16. 12:27:36

sikerult szereznem, harom peldanyt az ujasagbol, ugyhogy kuldom haza.(dicsosegfal!!) amit belinkeltem az csak a voroskereszt cime, amugy a napilapban jelent meg a kep,szoval amit letoltottel Zoli az csak a voroskereszt lapja. beszeltem egy-ket izlandival, azt mondtak, hogy siman kerhettem volna penzt erte. keso banat.

Betti 2007.10.22. 18:25:22

Dani!E öröm-bódottág!Én nem tudom elmondani, hogy mennyire tütte vagyok rád!!!:DCsak így tovább.Mindig tudtam, hogy lesz belőled valaki:)Hiányzol ám!Ja a kép!Az meg öröki bódottág!Nagyon csini vagy:)pussz
süti beállítások módosítása