tungur troti

Friss topikok

  • Kenszei: Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-) (2007.12.27. 14:47) Boldog Karácsonyt!!
  • Lüki: Danikám azt ugye tudod, hogy minél tovább húzod a hazaérkezésedet annál mocskosabban be fogunk mar... (2007.12.13. 20:38)
  • mester: Ahhoz képest, hogy bekötötted a netet, keveset vagy... (2007.11.07. 19:20) KÉPEK
  • mester: Nahálisten:) megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast? ha van neted otthon, akkor: ve... (2007.10.31. 12:46)
  • cinatra: persze ismerem én ezt. úgy nem iszol, ahogy a mester nem cigizik. amúgy vannak jó borok mindenhonn... (2007.10.31. 03:23)

Linkblog

HTML

Boldog Karácsonyt!!

2007.12.26. 21:08 | cinatra | 1 komment

Na visszatértem. igazából nem történt túl sok minden velem. csak szokásos dolgok munka, tanulás meg hétvégén parti. ezzel telt az elmúlt időszak mióta nem jelentkeztem. de most végre volt időm pihenni. erre jó volt a karácsony.
az én karácsonyom:

24-én délután 3 órakor ébredtem. máig nem értem, hogyan tudtam 14 órát aludni egyfolytába. aztán utána kellemes meglepetés, megjelent Sigga(egy haver) és hozott valami hatalmas dobozt ajándéknak. nem nagyon értettem eleinte, aztán mikor kibontottam és láttam hogy egy minihifi akkor már vágtam. Fizetett a biztosító! ja mert nem is irtam meg, hogy volt egy balesetünk. felburultunk egy kocsival Reykjavíktól 50 km-re a pusztában. és benne volt a régi hifink, szóval most kaptunk egy sokkal jobbat!! :) amúgy a baleset nem volt vészes. az egyik srácnak eltörött az újja, semmi egyéb sérülés. De volt minden, mentők, rendőrök. csupa izgalom. ja meg a kocsit totálkárra törtük. de az sem para mert nem bérautó volt, hanem Sigga szüleié.
ha már ajándékok, a kollégáimtól kaptam egy eredeti Sigur Rós cd-t dedikálva az összes tag által. hmm.. kafa mi!?
szóval 24-én este az izlandon maradt önkéntesekkel elmentünk a helyi üdvhadsereg épületébe, ahol ilyen össznépi karácsonyi vacsora volt. kb 150 ember. baromi finom kaják, és minden ingyen. meg egész türhető volt a hangulat is. aztán egy kisebb házibuliba torkollott az este. jó volt mert senki nem beszélt a karácsonyról, mindenki csak döntötte magába a szeszt.
25-én, tegnap a mi lakásunkban folytatódott a "karácsony". hasonlóan az előző naphoz. aztán hajnali 3kor építettünk egy bazi nagy hóembert. az egyik srác meglátta hogy a szomszéd hóembere nagyobb, és lelopta annak a fejét, az idióta. de arra nem gondolt, hogy a hóba látszanak a lábnyomok, ezért nekem vissza kellett hegesztenem a hóemberfejet mielőtt észrevették volna. vicces volt rohangálni a hónam alatt egy vigyorgó hófejjel.

26-a vagyis ma, voltam dolgozni. semmi különös nem történt eddig. most 8 óra. ki tudja lehet, hogy ma is karácsonyozunk.

Szóval Boldog Karácsonyt mindenkinek aki idetéved!

A bejegyzés trackback címe:

https://tungurtroti.blog.hu/api/trackback/id/tr18275801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenszei · http://www.pecsiborozo.hu/ 2007.12.27. 14:47:35

Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-)
süti beállítások módosítása