tungur troti

Friss topikok

• Kenszei: Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-) (2007.12.27. 14:47) Boldog Karácsonyt!!
  • Lüki: Danikám azt ugye tudod, hogy minél tovább húzod a hazaérkezésedet annál mocskosabban be fogunk mar... (2007.12.13. 20:38)
  • mester: Ahhoz képest, hogy bekötötted a netet, keveset vagy... (2007.11.07. 19:20) KÉPEK
  • mester: Nahálisten:) megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast? ha van neted otthon, akkor: ve... (2007.10.31. 12:46)
  • cinatra: persze ismerem én ezt. úgy nem iszol, ahogy a mester nem cigizik. amúgy vannak jó borok mindenhonn... (2007.10.31. 03:23)

Linkblog

HTML

2007.10.12. 18:29 | cinatra | 4 komment

Szombat volt az eddigi legszebb napom Izlandon. Pénteken ittunk, és mulattunk, és láss csodát szombaton nem voltam másnapos. na de nem ez a lényeg. Kirándulni voltunk. Gerőnek, a német pajtásnak, a munkatársa elkérte az apja kocsiját és elvitt minket, hogy megnézzük Thingvellir-t, Gullfoss-t és néhány gejzír-t, meg gleccsert.  Most nem akarok idegenvezetést tartani, akit érdekel keressen rá a neten, meg alább úgyis látjátok a képeken.  Óriási élmény volt. Még az idő is jó volt, végig sütött a nap, pedig egész múlt héten esett. Délben indultunk, négyen utaztunk az izlandi csajjal egy autóban, még három önkéntes jött utánunk akik béreltek egy kocsit. Mi azért jobban jöttünk ki, hogy csak a benzinért fizettünk. Hát igen, a kapcsolati tőke! Ráadásul mi egy mini terepjáróval voltunk míg a másik brigád egy Daewoo Matizzal. Igazán csak akkor volt vicces mikor a semmi közepén a szél majdnem lefújta az útról a kis Matizt. Össze- vissza rángatta a kormányt szegény német kolléga. mi meg röhögtünk a terepjáróból. Mikor kezdett sötétedni az izlandi lány felajánlotta, hogy menjünk el a nyaralójában(azért vicces ez a szó itt„nyaraló”). Kiderült, hogy nem egy sima nyaralóról van szó, hanem egy hatalmas birtok ahol van háza a szüleinek, a nagybátyjának és neki is. Lovakkal, birkákkal. Éjszaka hazafelé menet, még mielőtt beértünk volna Reykjavíkba, megálltunk az út mellett és néztük az északi fényt. ugyanis nagyon tiszta idő volt, gyönyörűen lehetett látni. pompás befejezése volt a napnak.  Szóval vízesés, gejzír,gleccser, északi fény kipipálva. ennyi volt izland, megyek haza! J

gomba

Egy csomó fura történetet tudnak az emberek. Ilyen szájról szájra terjedő cuccok, hogy régen az Elf-ek, meg a Throll-ok így meg úgy. Szellemek meg kísértetek. egészen eddig azt hittem, hogy biztos a hosszú sötét tél miatt van ez, biztos kicsit becsavarodnak. De nem! Gomba! Varázsgomba!bizony ám. Vidéken az út mellett nőnek, mint nálunk a parlagfű. lényegében legális, mivel nem lehet kiírtani, de eladni sem, mert annyira sok van belőle. azt mondják azért vigyázni kell vele, mert fejbe csaphat a cumó. Csak szeptemberben és októberben terem, de akkor aztán nagyon.( gondolom a Throllok is szeptember és október között szoktak előjönni a rejtekhelyükről.) Persze ez egyik turistakönyvben sincs benne, pedig lehetne keresni a drogturizmussal. Amszterdamnak bejött. Brady, a texasi srác, mesélte, hogy náluk úgy beszélnek Amszterdamról, mintha maga a Paradicsom lenne. minden fiatal oda akar utazni, Amszterdamos pólókban járnak meg ilyenek. Csórikáim! Nesze neked fene nagy szabadság, mindenkinek van otthon fegyvere, akár le is puffanthatod a szomszédod, ha átjön a telkedre, de nem szívhatsz el egy füves cigit, mert egyből a rács mögé dugnak.  l love Texas! I hate Iceland! J

Sigur Rós – Heima

100% izlandi. Múlt héten volt a premier a filmfesztiválon, én tegnap néztem meg a moziban. Gyönyörű tájak, hibátlan zene és igazi izlandi hangulat. Miután végigkoncertezte a zenekar a fél világot, úgy döntöttek, hogy hazájukban csinálnak egy ingyenes turnét, és egy filmet a turnéból. Ajánlom mindenkinek. Aki nem hallotta még a zenéjüket az sürgősen pótolja. www.sigurros.is

Ria Ria Hungária!

Reykjavík International Film Festival új látásmód kategóriában a győztes film: Iszka utazása (Bollók Csaba). Az ősz egyik legnagyobb eseménye volt a filmfesztvál, majdnem minden tizedik izlandi ellátogatott valamelyik moziba a múlt héten. A következő nagy esemény az Iceland Airways zenei fesztivál lesz. Remélem valahogy sikerül bejutnom, a bérlet iszonyatosan drága, napijegy nincs, valamit ki kell találnom. Sajna magyar zenekar nem lesz, legfeljebb „dani a fesztivál”!

a képek:

A nemzeti park területén nagyon látványos módon érzékelhető az a tektonikai jelenség, hogy az amerikai lemez távolodik az európaitól. Ez itt ugyanis a „senki földje”, hiszen a nyugati oldal már az amerikai lemezhez, míg a keleti az európai lemezhez tartozik. Évente 20 mm-rel távolodik egymástól a két lemez, így egyre tágasabb lesz ez a sík vidék. (http://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Eingvellir_Nemzeti_Park)

Gullfoss vízesés

Gero az idoóta német vigyorával.

ez is Gullfoss

Geysir. mikor megérkeztünk éppen akkor tört ki, aztán utána csak nagyon piciket, sajnos nem sikerült lefényképezni. itt megnézhetitek, miről beszélek ennél a gejzírnél voltunk.http://hu.wikipedia.org/wiki/Gejz%C3%ADr

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cinatra 2007.10.12. 18:48:09

csak mosrt látom, hogy hiányzik az idiota német vigyor, csak idióta nemet haj van a képen. majd legközelebb.

mester · http://azenboltom.blog.hu 2007.10.13. 20:02:46

Hát, kereshetném a szavakat, de:
sztem kurva jó dolgod van, és irigyel mindenki:):):):)

Te, bevallhatod, hogy az idióta német vigyor azért maradt le, mert a képek igazából a wikipediából vannak:)

azért ez elég durva...milyen a sarki fény. ugy értem: annyira durva?

Kösz a linkeket! hasznos volt.
tanács: ha fejlesztgetni akarod a blogszerkesztő tudásod, ajánlom figyelmedbe: inda.blog.hu, vagy segitseg.blog.hu

szépeket!

Wapi 2007.10.13. 23:37:40

Szervusz Dániel!
Ha nem tévedek, mostanában több időt kell majd a szabadban töltened, hogy gyűjtögethess télire. Tudod, októbertől gombaszezon...
Sok mindenről írtál már, de mondjok mesélhetnél arról, hogy mivel töltitek hétköznap a szabadidőtöket. Rakhatnál fel pár képet a szállásodról, a városról, a munkahelyedről. A helyek, ahol eddig megfordultál, még így képről is, csodásnak látszanak, lehet rákapok újra a természetfilm nézésre.
Még valami: tanulj meg minél több receptet, hogy aztán kényeztethess minket.
Aztán vigyázz, ne hogy a sok troll meg elf közt tündefüleket növesz.
Üdv: W

Tündi 2007.10.14. 11:01:00

Szia Daniiiii!!!!:):):)

Végre én is csatlakozom a kommentírók társaságához.
Nagyon szépek a képek, nem hiába választottak Téged modellnek:)
A táj nagyon gyönyörű,irigyellek érte,vetekszik az "én Kanadámmal".
Képzeld, azt álmodtam tegnap ill. ma éjjel, hogy hazajöttél. Ültem a Szenesben (épp B. Eszter koncerten:):)) és csak odajöttél, h itthon vagy:) Nagyon vicces:) Látod, hiányzol! (Nincs kivel jókat ebédelnem...)
Remélem nem fogy el még jobban a kaják miatt.
Érezd jól magad, használj ki mindent, mert vészesen fogy az idő. Nekünk mindjárt vizsgaidőszak. ÁÁÁÁ!
Várunk már nagyon! Pusziiiiiiiiiiiiiii (remélem elér odáig)
Jah, és én nem tudok olyan vicces lenni, mint a hazai kedves fiatalemberek.