tungur troti

Friss topikok

  • Kenszei: Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-) (2007.12.27. 14:47) Boldog Karácsonyt!!
  • Lüki: Danikám azt ugye tudod, hogy minél tovább húzod a hazaérkezésedet annál mocskosabban be fogunk mar... (2007.12.13. 20:38)
  • mester: Ahhoz képest, hogy bekötötted a netet, keveset vagy... (2007.11.07. 19:20) KÉPEK
  • mester: Nahálisten:) megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast? ha van neted otthon, akkor: ve... (2007.10.31. 12:46)
  • cinatra: persze ismerem én ezt. úgy nem iszol, ahogy a mester nem cigizik. amúgy vannak jó borok mindenhonn... (2007.10.31. 03:23)

Linkblog

HTML

2007.10.31. 02:38 | cinatra | 2 komment

csupa jó hír!

lehullott az első hó, sőt az elmúlt három napban egész sokat esett. vasárnap el is mentem egy hosszab sétára, persze tök unalmas volt, nincs itt semmi látnivaló :) (fényképet nem csináltam, utálom, hogy mindig túristának néznek)

van buszbérletem! megelégeltem az esőben biciklizést. gondolom mindenki ismeri azt az érzést mikor tekersz a bicklin, esik az eső, fúj a szél, a hideg miatt folyik a taknyod, de kesztyű van rajtad és nem tudod megtörölni az orrod. beszéltem a fogadó szervezetemmel,kaptam egy bérletet. Persze ez sem ment könnyen. mindenért könyörögnöm kell, ami elvileg járna nekem. de legelább már tudom, hogy kell velük beszélni. nem kérni, hanem követelni kell.

és végül, ünnepélyesen bejelentem, hogy másfél hónapos várakozás után van itthon internetem. tegnap elhatároztam, hogy utánajárok mi a para. mert már elvileg él a vonalunk két hete. a gyanúm beigazolódott, rossz volt a telefon vezeték dúgója, gyorsan szétvágtam mindent, aztán összekötöttem a vezetékkel a vezetéket. és most minden kafa.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tungurtroti.blog.hu/api/trackback/id/tr67213851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pajcsi 2007.10.31. 09:10:51

Ezaz Dani! Állj ki az érdekeidért! Az én szervezetemnél mindent megkapnak az önkéntesek. Érdeklődjek, hogy van-e szakszervezetetek? :-D "föl föl ti rabjai e..."

mester 2007.10.31. 12:46:21

Nahálisten:)

megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast?

ha van neted otthon, akkor:
velvet.hu/blogok/gumicukor/2007/10/29/beat_szeretne_visszakapni_gyozike_bea_as
velvet.hu/celeb/biro1030/

mondtad, hogy érdekel:9
de avelveten amugy is naői téma:)
süti beállítások módosítása