tungur troti

Friss topikok

  • Kenszei: Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-) (2007.12.27. 14:47) Boldog Karácsonyt!!
  • Lüki: Danikám azt ugye tudod, hogy minél tovább húzod a hazaérkezésedet annál mocskosabban be fogunk mar... (2007.12.13. 20:38)
  • mester: Ahhoz képest, hogy bekötötted a netet, keveset vagy... (2007.11.07. 19:20) KÉPEK
  • mester: Nahálisten:) megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast? ha van neted otthon, akkor: ve... (2007.10.31. 12:46)
  • cinatra: persze ismerem én ezt. úgy nem iszol, ahogy a mester nem cigizik. amúgy vannak jó borok mindenhonn... (2007.10.31. 03:23)

Linkblog

HTML

2007.09.27. 18:30 | cinatra | 7 komment

Modell lettem!

nem kamu, tegnap délelőtt modellkedtem. Bejött a házba egy háromfős brigád, egy fotós egy újságiró meg egy sminkes. csinálnak valami cikket az izlandi vöröskeresztről, vagy valami ilyesmi. Aztán a fotóssal beszélgettem egy kicsit, mire az megjegyezte, hogy milyen jóképű vagyok, és hogy hadd csináljon egy fotót rólam. Of course, hajrá! csinált egy képet, aztán teljesen odavolt, hogy még párat had készitsen. Hivta a sminkest, megcsinálták a pofámat, aztán egy óráig fotózott. Elvileg egy egész oldalas kép vagy cikk és kép(nem értettem pontosan) lesz az újságban. Valamikor oktoberben. Ja es ez az egyik legolvasottab újság, olyan mint otthon a Népszabi. Sztár lettem!! Kurva jó faszi vagyok! de ezt úgyis tudjátok. Most már nagyképű is vagyok. már ezt is tudjátok. Majd megpróbálom hazaküldeni az újságot. csocsi

A bejegyzés trackback címe:

https://tungurtroti.blog.hu/api/trackback/id/tr72178907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamasberci 2007.09.27. 19:42:32

hát, hogyismonjam, ez így elég buzisan hangzik! Egyébként meg könnyű jó faszinak lenni a jegesmedvék, meg az eszkimók közt :) apropó, aktkép nem volt? az menne neked!

mester 2007.09.28. 12:42:54

na hahó!

hát, én sem akarok rosszmájú lenni, de télleg elég...hmm...de hát ez izland, a lehetőségek hazája!

képzled, 36 órája nem gyújtottam rá-uh amit megspórolok, tudok küldeni neked piát:)
ha megírod a címed.

az újságból rakjál félre, te Sztár!

Pajcsi 2007.09.28. 22:09:03

ezt muszáj kommentelnem :-)
Csak semmi rosszmájúság! De az újságból több példányt is kell majd hoznod! Azért hagyj az ottaniaknak is, legalább a könyvtárba!

Lüki 2007.09.28. 22:58:51

Ez kurva jó :D
Jövő héten költözöm Izlandra. Ennyi erővel én leszek ott a Brad Pitt és egész nap azt csinálom amire mindig is vágytam
Dagadt muffokkal kefélek :D
Apropó az újságból én is kérek egy példányt. Megy a Petiékhez a dicsőségfalra.

tamasberci 2007.09.29. 20:28:30

jaja, dicsőségfal, alap...

dani 2007.09.29. 20:53:35

Dicsosegfal!juhuhu!
nem akartak aktot csinalni, pedig vicces lett volna egy aktsorozat az izlandi voroskereszt epuleteben, szellemi fogyatekosokkal.
süti beállítások módosítása