tungur troti

Friss topikok

  • Kenszei: Szevasz D!Néktek is bódok karácsonyt!Válaszolok mihejj lesz időm netezni.Vigyázz a fejekkel:-) (2007.12.27. 14:47) Boldog Karácsonyt!!
  • Lüki: Danikám azt ugye tudod, hogy minél tovább húzod a hazaérkezésedet annál mocskosabban be fogunk mar... (2007.12.13. 20:38)
  • mester: Ahhoz képest, hogy bekötötted a netet, keveset vagy... (2007.11.07. 19:20) KÉPEK
  • mester: Nahálisten:) megtudják, ki a magyarmekgájver. nem dobtak hátast? ha van neted otthon, akkor: ve... (2007.10.31. 12:46)
  • cinatra: persze ismerem én ezt. úgy nem iszol, ahogy a mester nem cigizik. amúgy vannak jó borok mindenhonn... (2007.10.31. 03:23)

Linkblog

HTML

2007.09.25. 18:17 | cinatra | Szólj hozzá!

 

Kössz mindenkinek a kommenteket. A Luca nem szőke és se nem pici, se nem nagy. Nem rostos a fosom, csak szapora. napi három- négy. furcsa. Ja, és köszi az együtt érző üzeneteket, már kezdem pótolni a kimaradt mulatozásokat, kisebb-nagyobb sikerekkel.még mindig nincs net a lakásban, ezért jelentkezem ilyen ritkán, most is a munkahelyem vagyok, munkaidőben J.háát igen:

Elkezdtem dolgozni!

Egész jónak tűnik a meló. szellemi fogyatékosokkal foglalkozom. Naponta kb. 15-20 ember fordul meg a házban. Beszélgetek, tornászok, táncolok, sakkozom, rajzolok velük. meg ilyenek. Jövő héten már főzni is fogok. Az lesz ám a vicces. Végre megtudják, hogy kell táplálkozni! még nem tom mit főzök, de biztos, hogy tocsogni fog a zsírban, és nem lesz benne zöldség! Csak hús!! Szóval tetszik egyelőre amit csinálok. Nagyon aranyosak ezek az emberkék. Az egyik fickó, állítása szerint, a Beatles egyik alapító tagja. Ki tudja?! Van egy másik kedvencem, Luke. Nem ez a rendes neve, de mindenki így hívja. Luke egy igazi cowboy. Kalap, csizma, hatalmas övcsat meg napi két doboz Marlboro. Izlandon még a fogyatékosok is beszélnek angolul. Még nem találkoztam olyan emberrel ,akivel nem tudtam volna kommunikálni. (leszámítva két állandó vendéget, de ők sajnos semmilyen nyelven nem tudnak beszélni) A főnökömmel még nem találkoztam, mert eddig szabin volt, majd hétfőn. Összesen négyen dolgozunk a házban: a főnökasszony, két fickó, meg én. A két arc (Arnar és Ingi Hans) elvileg ugyanazt csinálják mint én, csak ők rendes alkalmazottak. Eleinte olyan furcsának tűntek, de aztán később rájöttem, hogyha ilyen sok időt töltesz ezekkel az emberekkel, akkor kezdesz te is hasonlítani rájuk. Kicsit lelassulsz, kevesebbet beszélsz… (Mondjuk, nem bánnám, ha abban a tudatban kéne élnem, hogy én vagyok a Beatles alapító tagja. J) Majdnem elfelejtettem a legfontosabb feladatomat: a KÁVÉ! Naponta kb. 6liter kávét főzök. Semmi mást nem isznak csak kávét. A legtöbben cukor és tej nélkül, rendes nagy bögréből.

A bejegyzés trackback címe:

https://tungurtroti.blog.hu/api/trackback/id/tr34176771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása